Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Borba Srba na Brnjaku i Jarinju je borba svih nas

Komentari (22) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 13 oktobar 2011 12:37
aleksandar
Tako je, to je borba svih nas.
Svako da toj borbi doprinese koliko može, na način koji može.
Ako u ovom trenutku ne možemo silom da povratimo ono što je naše, onda možemo da se borimo na taj način što nikada nećemo priznati. I to je borba.
Možemo da se borimo gandijevski, ali da se borimo, a ne da priznajemo trulu "realnost".
Možemo da ne pristajemo na bilo kakve ucene.
Možemo da na svaki način dajemo podršku našima, da ih finansiramo od naših poreza i zvanično i nezvanično, da stanemo uz njih, a ne da ih optužujemo lažno, bestidno, bedno i nemoralno za "kriminal" i "napad na goloruki Nato".
Možemo da organizujemo gandijevski marš stotina hiljada Srba, da pregazimo lažnu "granicu" i da pokažemo našim ljudima da nisu sami, a takođe da pokažemo neprijatelju da ne priznajemo njegovu silom nametnutu "realnost" i da nikada nećemo priznati.
Preporuke:
36
0
2 četvrtak, 13 oktobar 2011 13:13
zgusnuta misaona energija
Nije mi namera ikoga da pravdam, već da kažem da je sramota što se nismo okupili, velika sramota. Iz tih istih kafića, kancelarija, škola, ambulanti, bolnica trebalo je da se ljudi skupe i na ulici i javno izreknu ono što mesecima pričaju.


slažem se, mada ja kao glavnog krivca doživljavam režim i medije. Čak je milicija zaustavljala veća vozila i slala ih na tehnički pregled-verovatno "za svaki slučaj" i sl.

Sličan je bio i slučaj i sa bivšim srpskim rukovodstvom tj. Petrom Stambolićem, itd.

Citat iz "Svedoka"-pismo Dedijera Stamboliću itd.:

Tako ti čelni ljudi misle samo o vlasti, kako će da unište Akademiju, što se osudila da na tajnom glasanju ogromnom većinom glasova odbrani autonomiju i slobodu naučnoga rada".
A o ratu i mrtvih 1.700.000 duša, neće ni da čuju. ..
Preporuke:
15
0
3 četvrtak, 13 oktobar 2011 13:38
Coca
Ja gotovo da i nisam u stanju da mislim o nečemu drugom nego o Srbima na KiM. Siguran sam da ima nas mnogo koji su kao i ja, gotovo paralisani i
nesposobni za svakodnevni praktični život, ali smo
nevidljivi.
Možda nam dragi Bog za nešto čuva energiju da se
ne izlije neefikasno pre vremena!
Preporuke:
35
0
4 četvrtak, 13 oktobar 2011 14:05
Mehmed Nemanjić
Moja borba to nije. Vaša država je Republika Kosovo, pa se istoj i obratite.
Preporuke:
0
41
5 četvrtak, 13 oktobar 2011 15:18
Petar Janketić
@Aleksandar
Možemo da organizujemo gandijevski marš stotina hiljada Srba, da pregazimo lažnu "granicu" i da pokažemo našim ljudima da nisu sami

E to ne možemo dok nam je na vlasti Tadić-Dačić.

Pre nekoliko sedmica kada smo pokušali organizovano nas nekoliko stotina (ili hiljada) da se okupimo u Raškoj i da u litiji pređemo "granicu" da bismo pružili podršku Srbima na kosmetskim barikadama, tada nas je interventna policija i žandarmerija presretala i zaustavljala širom Srbije i slala autobuse na vanredne tehničke preglede, a tog istog dana iz Mađarske je preko Srbije bez ikakvih problema otišla na Kosmet nemačka oprema za uklanjanje barikada.

Sve je to dokaz da je ova vlast u Srbiji samo marioneta u rukama Zapada i NATO pakta, tako da prava pomoć Srbima na Kosmetu može doći JEDINO ako se obori ova izdajnička vlast.
Preporuke:
34
0
6 četvrtak, 13 oktobar 2011 15:32
aleksandar
Za uvaženog Petra Janketića.
Slažem se da vlasti nije to u interesu.
Onaj ko "nama alternative", naravno, tako nešto i ne može da organizuje. Nije mu u "agendi". Neće dobiti nevidljive i nepostojeće "IPA fondove" i čuvene "kredite i zajmove".
Ali marš mogu da organizuju patriotske stranke i organizacije. Ako bude dovoljno masovan, nema te "policije" koja će da nas zaustavi.
Pozdrav Vama.
Preporuke:
21
0
7 četvrtak, 13 oktobar 2011 16:08
Beli Orao
Neće biti više od 32 komentara. Opklada. Moje stavove svi znaju. Naravno osim pionira.
Preporuke:
11
0
8 četvrtak, 13 oktobar 2011 16:27
Miki BG
Mišljenje običnog sveta se zna, ali ne i predstavnika srpske države. Ako nema jasne poruke države, teško je srpskom narodu da se sam bori... Na severu još i mogu jer su naslonjeni na centralnu Srbiju, ali oni ispod Ibra su zaista u teškom položaju bez pomoći majke Srbije.
Preporuke:
10
0
9 četvrtak, 13 oktobar 2011 16:32
Jasminka
Dr Kušnerki Radi Trajković potrebna je fotelja, a u kojoj vlasti - to nije važno.
Dr Rada Drašković-Kušner.
Doktorka bez granica.
Šta sa njom očekivati?
Preporuke:
21
1
10 četvrtak, 13 oktobar 2011 16:46
PA
Srbi u Srbiji "čekaju Godoa"!
Preporuke:
13
0
11 četvrtak, 13 oktobar 2011 18:59
Kurjak
Šta čekaju srbi u Srbiji, susednim srpskim zemljama, u dijaspori?
Čekaju da izaberu vlast koja će srcem i dušom stati u zaštitu srpskih interesa kod kuće (ako je ima) i u svetu, pred Evropom, Amerikom i celim svetom.
Čekaju da nova vlast postavi uslove za saradnju sa Evropskom Unijom i Albancima, tj da se
- primeni Rezolucija 1244 SB UN
- utvrdi istina po izveštaju Dika Martija
- Euleks vrati kući, da mu je istekao mandat
- obezbedi povratak srba na svoja imanja na Kosovu i Metohiji
- da Evropska Unija nadoknadi štetu srbima i svim izgnanim sa KiM, da im se obnove kuće i nadoknadi moralna i materijalna šteta
Nakon ispunjenja ovih uslova nastaviti pregovore sa Albancima o suživotu
Ima li hrabrog vladara u Srbiji koji može da istakne ove pravdoljubive, čak i skromne, uslove?
Ili - svi junaci nikom ponikoše i postadoše izdajnici srpskog roda
Preporuke:
16
0
12 četvrtak, 13 oktobar 2011 19:17
Kurjak
Neka bude borba neprestana. Svi u borbu za slobodu.
Svi, Svi, Svi...
Neprijatelj ne sme proći. Dosta je bilo.
Neka bude Kandidatura, ne smeta. Odbiti ucene.
Ali - za nastavak pregovora sa komšijama Albancima Evropi treba postaviti sledeće skromne uslove da se
- primeni Rezolucija 1244 SB UN
- utvrdi istina po izveštaju Dika Martija
- Euleks vrati kući, da mu je istekao mandat
- obezbedi povratak srba na svoja imanja na Kosovu i Metohiji
- da Evropska Unija nadoknadi štetu srbima i svim izgnanim sa KiM, da im se obnove kuće i nadoknadi moralna i materijalna šteta
Nakon ispunjenja ovih uslova nastaviti pregovore sa Albancima o suživotu. Nadzor Evrope nije potreban, samo da Evropa obezbedi mir, dok se ne dogovorimo. Nigde ne žurimo. Sačekaćemo do 2020.
Ako Evropa izdrži.
Preporuke:
12
0
13 četvrtak, 13 oktobar 2011 19:26
Dana
Hvala autoru jer je ovim tekstom realno preneo stanje i osećanja mnogih Srba južno od Ibra. Istina je da se tim "famoznim" protestom opet izmanipulisalo narodom, i bojim se da je poruka koja je poslata sa protesta značila da mi južno od Ibra sada protestujemo kao manjina u "nezavisnoj državi" Kosovo tražeći svoja prava od "svoje" predsednice da budemo zaštićeni. Većina učesnika protesta bili su radnici Doma zdravlja u Gračanici,čija je,ujedno, i radna obaveza bila da se nađu na tom protestu ili bi verovatno snosili ozbiljne posledice jer je organizator i poznat po svom revanšizmu. Sada se pitam: da li je moguće da vlasti u Beogradu zaista ne znaju šta radi na terenu jedan direktor institucije države Srbije? Ili je ovo sinhronizovano sa vlastima u Beogradu jer su im puna usta podele?

I,da, shvatili smo poruku! Ali je ne prihvatamo!
Preporuke:
13
0
14 četvrtak, 13 oktobar 2011 20:43
varljivi iluzionizam

aleksandar
...
Ali marš mogu da organizuju patriotske stranke i organizacije. Ako bude dovoljno masovan, nema te "policije" koja će da nas zaustavi.
Pozdrav Vama.


da bi se iole spontano okupila masa potrebna je inicijalna kapisla, nukleus, i slično.
to međutim dobro znaju komparadosi odn. tačnije- njihovi mentori, pa se svaki potencijalni nagoveštaj toga,zatire već u startu.
Preporuke:
8
0
15 četvrtak, 13 oktobar 2011 20:50
Observantes
Sve za Metohiju i Kosovo, Kosovo i Metohiju ni za šta! Toliko je pojačana antisrpska propaganda ovih dana da su ponovo aktivirani najtiražniji svetski listovi u širenju defetizma u Srba. Direktno je rečeno da od EU nema ništa a mi to kao nismo znali. Sad, posle „ateriranja“, neki tek ima da vide gde i na šta su potrošene godine. Izbori odmah, zabraniti dekretom medijski skupocene i u ovom trenutku pervereѕne predizborne kampanje a novac usmeriti u fond za odbranu i pomoć Srbima na KiM.
Preporuke:
13
0
16 četvrtak, 13 oktobar 2011 21:02
Pva
$$$...
"...maglu zemnoga carstva
skini sa duše
Lazarevom potomstvu..."

(iz pesme "Pećka Krasnica")
Preporuke:
9
1
17 petak, 14 oktobar 2011 11:50
Prokiso_Đuveč
@Mehmed Nemanjić
A ko pa tebe pita Mehmede da li je to tvoja borba? Zna se čiji si ti ratnik.
Preporuke:
7
0
18 petak, 14 oktobar 2011 16:25
Beli Orao
@Mehmed Nemanjić. Mehmede, da li te je majka budila(pesma koju peva S.IsoviĆ).

P.S.

Taj se više napjevao u Srbiji nego u SA.
Preporuke:
0
0
19 subota, 15 oktobar 2011 13:53
Beli Orao
Dragi prijatelji, nažalost sam bio u pravu. Nama komentara. Dok se muška deca povijaju u svili,a ne u kupinovoj lozi(ko zna o čemu se radi biće mu jasno) biće i ovako malo komenrtara.
Preporuke:
2
0
20 subota, 15 oktobar 2011 23:31
Rastko Užice
"Barikade neće pasti", da parafraziram izreku sa čuvenog mesta uzaludne i herojske pogibije Srba u Drugom svetskom ratu.

Nemački geenral Drevs najavljuje danas da od 17. oktobra sledi bezuslovno uklanjanje barikada na severu KiM.

Da li se Srbima sa severa ovim NATO- nemačkim "bičem" sprema strašna sudbina?
Preporuke:
3
0
21 nedelja, 16 oktobar 2011 15:09
Lazarevic Miroslav
Da se vratimo unazad 10 godina,mnoge stvari ce biti jasnije.Koju podrsku su politicari sa severa Kosmeta pruzali Srbima juzno od Ibra sem zakazanih mitinga na trgu Sumadija gde su svaki trenutak korisitili za sitno politicarenje,napadanje i vredjanje politicke opcije koja nije bila bliska njima.Odgovorno tvrdim da je tako,na mnogima sam bio i uverio se u to.Koju su enklavu obisli?Jesu li se pojavili u Gorazdevcu kada je bila tragedija i stradanje nevine srpske dece?Pojedincima svaka cast,necu navoditi imena,sami ce se prepoznati!Sem parola sta su upucivali?Iste politicke opcije su i dalje na vlasti ovde,prekomponovane samo u drugim odelima!Ko se iole ozbiljinje bavi politikom zna da je realno sve ovo sto pisem!
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 17 oktobar 2011 00:04
rage against the machine
u strpcu je organizovan protest, ali se o tome nije culo. zasto - svi znamo. barikade nisu samo na jarinju i brnjaku, nego u svim medijima u srbiji...
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner